piątek, 30 marca 2012

Pierwszy projekt Ja'MUA'

Złożyliśmy wniosek do Fundacji Edukacji i Rozwoju Niwa www.fundacjaniwa.pl w Poznaniu na realizację projektu wspierającego aktywne kobiety "Wielkopolanki na start!". Nasz projekt ożywiania przestrzeni miasta z udziałem dzieciaków i aktywnych rodziców spodobał się Fundacji, będą nas wspierać merytorycznie i organizacyjnie w akcyjnym przedsięwzięciu z końcem kwietnia. Projekt proponowany przez Ja'MUA' zachęca do zabawy z kolorami, odkrywania inspiracji z otoczenia, czerpania radości z otwartej przestrzeni miasta i otaczającej go przyrody. Twórczość i kreatywność dziecka, wspólna praca z rodzicami i wypływająca ze wspólnie spędzonego czasu radość to przewodnie hasła projektu. Zapraszamy do współpracy. Wkrótce szczegóły naszego projektu. Przed nami szkolenie merytoryczne z udziałem ekspertki Fundacji – Ewy Gałki (2 kwietnia). Osoby zainteresowane udziałem w projekcie (udział w szkoleniu - 2.04., godz. 15.00, Restauracja "Baks" w Pleszewie, moderowanie zajęć land-art'owych w plenerze, sponsoring) prosimy o kontakt na adres: ja_mua@gazeta.pl. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz